Let's go to Lund

17 augustus 2015 - Heiloo, Nederland

Morgenochtend is het zover, om 10:25 vlieg ik voor 4.5 maand naar Zweden.

Na het regelen van een onderhuurder, accommodatie, ov-vergoeding, Erasmusbeurs en vakkenpakket, was het tijd voor het inpakken van mijn koffers.

Probleem 1) 'Hoe krijg je een half jaar aan bagage in 1 koffer van 23 kg?'

. Iets té optimistisch met de vacuumzakken probeerde ik de afgelopen dagen mijn belangrijkste onderdelen van mijn garderobe in mijn koffer te krijgen. Volledig overtuigd dat dit wel moest gaan lukken (want ja er kan echt veel in vacuumzakken) probeerde ik een groot deel van mijn garderobe en schoenen in de koffer te krijgen. Helaas kwam ik al snel tot de conclusie dat dit niet ging werken, mijn koffer woog al maar liefst 25 kg. Tenzij ik als eskimo, met maar liefst 20 lagen kleren en een winterjas door de douane zou gaan (en laat het nou net 25 graden worden in Zweden) zou ik een koffer bij moeten boeken.

Morgen is het zover en vertrek ik met mijn twee(!!) koffers naar Lund. Ik hoop jullie allemaal op de hoogte te kunnen houden van mijn Zweedse avondturen. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen?Dan kun je je aanmelden voor mijn mailinglijst!

Tot en met de kerst zal ik verblijven op dit adres:

Rallaregatan 2D

222 37 Lund

Sweden

Liefs Astrid

1. Reislogger:
    16 augustus 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Einar:
    20 augustus 2015
    Leuk hoor! Ik ben benieuwd naar alle nieuwe verhaalen van je!